כיצד משפיע העיסוי על הגוף
top of page

כיצד משפיע העיסוי על הגוף


העיסוי השבדי ,העיסוי התאילנדי תורם רבות לכל מערכות הגוף. הוא יעיל בעיקר כאמצעי מניעה למחלות הנגרמות מעודף מתח וחוסר רוגע. לעיסוי השפעה מרגיעה על מערכת העצבים. הזנת העצבים ע"י הדם מתבצעת בצורה טובה יותר וכך פעילותם משתפרת. אבל מה באמת קורה שם מאחורי הקלעים, כשאנחנו מפקידים את הגוף שלנו בידייו של מעסה מיומן?

מערכת התנועה

השרירים, הגידים והעצמות מבצעים עבודה מאסיבית במשך כל היום. אנחנו נוטים להפעיל אותם יותר מידי, פחות מידי או בצורה לא נכונה, בזמן הלא נכון. מגזימים בשימוש בשרירים מסויימים

ומתעלמים מאחרים. לוחצים אותם ומעמיסים עליהם. מבחוץ בעבודה פיזית, ומבפנים בעודף מזון

השרירים

העיסוי עוזר להכין את השריר לפעולה, מפנה תוצרי לוואי של עבודתו, עוזר להגמיש אותו, להפריד בין סיביו לבל ידבקו, מותח אותו, מאריך אותו ומגביר את זרימת הדם אליו ומכאן את זרימת חומרי המזון.

הגידים והמפרקים העיסוי עוזר בהזנתם בהגמשתם ובהגדלת טווח התנועה שלהם.

העצמות אין בטבע כולו חומר שהוא חסר תנועה לחלוטין. כל גוף מתפתח או מתנוון, גדל או קמל.

כך גם העצמות: למראית עין הן קשוחות וחזקות ומגיל מסויים אינן צומחות. אבל גם העצמות הן רקמה מתפתחת, הזקוקה לדם ולתנועה במטרה לשמור על בריאותה. העיסוי עוזר לשמור על גמישות העצמות ועוזר לפנות מהן תאים מתים וחומרי פסולת.

מערכת העיכול העיסוי עוזר להניע את פעולת המעיים בכיוון הטבעי, מגביר את פעילות הבלוטות ומניע את הדם. התוצאה המתקבלת היא עיכול מהיר ויעיל.

הלב ומחזור הדם העיסוי עוזר בהמרצה ובהרגעה. הוא תורם להגברת המחזור הוורידי ובכך מוריד את נפח הדם בורידים, מחזק את הלב ואת המחזור העורקי.

מערכת הנשימה העיסוי עוזר לשחרר את השרירים הבין צלעיים, פותח את החזה, מגביר את התנועתיות שלו ובכך מאפשר הגדלת נפח הריאות ומשפר את הנשימה עצמה. אם נזכור שהעיסוי משפר גם את זרימת הדם, הרי שבאופן כולל נקבל הזרמה טובה יותר של חמצן אל כל הגוף ופינוי של דו תחמוצת הפחמן ממנו. הטיפולים שלי

כל טיפול משלב מגוון טכניקות שונות ומתמקד בחלקים שונים של הגוף תוך שימוש באביזרים רבים: אבנים חמות, מקל תאילנדי, מקלות במבוק, כוסות רוח בתנועה, גואה שה-כלי סיני עתיק ומנורות אינפרא אדומות. כל הטיפולים הם ארוכים ומאפשרים לטפל בגוף בצורה יסודית ומושקעת. הטכניקות השונות נעות ממתיחות ולחיצות תאילנדיות, הנעות מפרקים, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי טיבטי, עיסוי שבדי, עיסוי בעצי במבוק חמים, עיסוי כפות רגליים תאילנדי, עיסוי על כסא ועד טיפולי טיפוח ובריאות: קרצוף בסבון חם וליפה, פילינג גוף, טיפול פנים אסייאתי –טיפול לפנים קורנות וזוהרות.

בעמוד ה"טיפולים" באתר תוכלו ללמוד על מגוון הטיפולים שאני מציעה ולהזמין את מקומכם. את הטיפולים תוכלו לרכוש עבורכם, או כשובר מתנה. נתראה בקרוב!

פוסטים אחרונים
תגיות
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page